ARTERIA CUSTOMER SERVICE

GRUPA KAPITAŁOWA ARTERIA

gp_logo

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.  Przede wszystkim poprzez: telefon, SMS, pocztę elektroniczną, formularze www, web chat, wirtualnego doradcę oraz social media.

Strategia firmy, rozwiązania organizacyjne, technologia a także stabilność finansowa wynikająca z przynależności do dużej grupy kapitałowej pozwala w razie potrzeby na szybkie tworzenie kolejnych centrów usług, także w miejscach wskazanych przez zleceniodawców.

Dzięki rozmaitym zleceniom nabyliśmy obszerną praktykę w zakresie organizacji i zarządzania projektami. Specjalizujemy się w wiedzy branżowej, właściwej dla obszarów aktywności biznesowej naszych klientów.

Należymy do Grupy Kapitałowej Arteria SA, czyli jednego z największych w Polsce podmiotów oferujących wielopłaszczyznowe wsparcie procesów sprzedaży i obsługi klientów.  Strategią biznesową spółki jest oferowanie zintegrowanych rozwiązań z obszaru wsparcia obsługi klienta i sprzedaży poprzez profesjonalne usługi Call Center.

Grupę kapitałową tworzy 7 samodzielnych podmiotów odpowiadających za poszczególne obszary biznesowe. Taki model działalności pozwala na efektywne zarządzanie prowadzonymi projektami oraz pełną integrację wszystkich procesów zarówno z zakresu obsługi klienta, jak i procesów sprzedażowych i posprzedażowych realizowanych w ramach wielokanałowej platformy obsługi.

Grupa Arteria SA aktywnie inwestuje w nowe przedsięwzięcia, realizując je zarówno w modelu preinkubacji czyli budowy nowych przedsięwzięć biznesowych, z poprzez inwestycje kapitałowe w już istniejące spółki, wspieranie kapitału obrotowego innych firm oraz udostępnianie zasobów Grupy konwertowanych później na udziały.