NASZE ATUTY
RZETELNOŚĆ USŁUG = LOJALNOŚĆ KLIENTÓW
Głównym atutem to rzetelność świadczonych usług – wszystkie świadczone przez nas usługi wykonywane są z najwyższą starannością i pełnym zaangażowaniem całego zespołu. Każde podjęte przez nas działanie cechuje się etyką oraz zorientowaniem na cele biznesowe kontrahentów. Przyjęte i stosowane w praktyce zasady zostały docenione przez naszych strategicznych Partnerów wieloletnią współpracą:
Od 2003 roku – Tauron Polska Energia
Od 2005 roku – PGNiG SA
Od 2006 roku – Yves Rocher Polska
Od 2007 roku – AmRest
Od 2003 roku – Tauron Polska Energia
Od 2005 roku – PGNiG SA
Od 2006 roku – Yves Rocher Polska
Od 2007 roku – AmRest
WIELKA SKALA I ZAAWANSOWANE PROCESY
Mamy doświadczenie w obsłudze projektów o wysokim poziomie złożoności procesowej i wielkiej skali. Zdecydowana większość naszych usług świadczona jest w projektach dedykowanych dla masowego odbiorcy. Ich obsługa wymaga 50, 100, 200 i więcej konsultantów pracujących równocześnie na jednej zmianie. Liczby obrazujące skalę naszej działalności można zobaczyć na mapie zasobów. Jednocześnie projekty te charakteryzują się wysokim stopniem zaawansowania procesowego, co w większości przypadków w praktyce oznacza zrównanie poziomu kompetencji naszych konsultantów z poziomem wiedzy, umiejętności i uprawnień personelu zleceniodawców.
ELASTYCZNE MODELE WSPÓŁPRACY
Zgodnie z naszą filozofią prowadzenia biznesu tylko indywidualne podejście do danego przedsięwzięcia może zapewnić jego powodzenie, dlatego prezentujemy pełną elastyczność we wszystkich obszarach realizacji zlecenia począwszy od opracowania koncepcji do wdrożenia i operacyjnego zarządzania projektem włącznie z wszelkimi działaniami IT. Tym samym jesteśmy otwarci na różne formy współpracy i gotowi realizować usługi w modelu w pełni odpowiadającym potrzebom naszych Partnerów.
NON STOP – MOŻLIWOŚĆ PRACY 24/7/365
Nasze zasoby oraz przyjęty model organizacji pracy pozwalają świadczyć usługi całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Doświadczenie w realizacji takich projektów zdobywamy już od 2003 roku w ramach numeru pogotowia awaryjnego dla Tauron Polska Energia, bliźniaczą usługę dla Energa Operator (do 2016 roku) oraz od 2005 roku projekt infolinii handlowej dla klientów PGNiG. Jednocześnie ciągła praca w tym trybie poprzez współdzielenie zasobów pozwala optymalizować koszty przyszłych projektów. Nasze wszystkie atuty gwarantuje pełna redundancja.