OBSŁUGA KLIENTA

Obsługa klienta

Nie wystarczy odebrać telefon, trzeba zrobić to szybko. Nie wystarczy odpowiedzieć na pytania klienta, trzeba zrobić to dobrze. Nie wystarczy być uśmiechniętym, trzeba wywołać uśmiech na twarzy klienta. Trzymamy się tych zasad od blisko 20 lat co sprawia, że nasze usługi to pełen profesjonalizm w zakresie wielokanałowej obsługi klientów. Obsługujemy wszystkie ogólnie dostępne kanały komunikacji: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, e-mail, web chat. Obsługujemy również kanały Sosial Mediów w tym Facebook czy Twitter. Gwarantujemy pełną integrację z narzędziami Partnerów, jednocześnie wychodząc na przeciw ich oczekiwaniom zapewniamy dostęp do najbardziej zaawansowanych narzędzi związanych z obsługą klienta, w tym:

Usługi syntezy mowy.
Usługa prezentowania klientowi treści dokumentów i formularzy w połączeniach wideo.
Usługi automatyzacji zadań agenta.
Zaawansowany IVR potrafiący przydzielać Klientów automatycznie według kompetencji agenta itp.

Wiedziemy prym w (sprawdź jakie firmy z nami współpracują):

Zaawansowanej, posprzedażowej obsłudze klienta.
Obsłudze infolinii.
Obsłudze numerów alarmowych.
Obsłudze help-desk.

Windykacja

To jednak nie wszystko jeśli chodzi o obsługę klienta. Klienci kupują usługi i produkty z różnych powodów. Z tak samo różnych powodów nie płacą za nie. Wiemy jak się tego od nich dowiedzieć i jak do tych powodów dostosować swój styl rozmowy. Potrafimy poprowadzić proces windykacji tak by był skuteczny, a z drugiej strony utrzymał dobre relacje z klientem. Oferujemy swoje wsparcie w prowadzeniu kampanii windykacyjnych zarówno stałych jak i czasowych dostosowując się w 100% do wymagań naszych Partnerów. Wymagania te w przypadku działań windykacyjnych dotyczą często wyraźnie określonego czasu (np. wyłącznie w soboty, albo wyłącznie po godzinie 17.00) kontaktu z klientem co jak pokazują nasze zasoby jesteśmy w stanie spełnić niemal w każdym przypadku dzięki możliwości pracy 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku przez 24 godziny na dobę.