OBSŁUGA KLIENTA
Obsługa klienta
Nie wystarczy odebrać telefon, trzeba zrobić to szybko. Nie wystarczy odpowiedzieć na pytania klienta, trzeba zrobić to dobrze. Nie wystarczy być uśmiechniętym, trzeba wywołać uśmiech na twarzy klienta. Trzymamy się tych zasad od blisko 20 lat co sprawia, że nasze usługi to pełen profesjonalizm w zakresie wielokanałowej obsługi klientów. Obsługujemy wszystkie ogólnie dostępne kanały komunikacji: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, e-mail, web chat. Obsługujemy również kanały Sosial Mediów w tym Facebook czy Twitter. Gwarantujemy pełną integrację z narzędziami Partnerów, jednocześnie wychodząc na przeciw ich oczekiwaniom zapewniamy dostęp do najbardziej zaawansowanych narzędzi związanych z obsługą klienta, w tym: Usługi syntezy mowy.
Usługa prezentowania klientowi treści dokumentów i formularzy w połączeniach wideo.
Usługi automatyzacji zadań agenta.
Zaawansowany IVR potrafiący przydzielać Klientów automatycznie według kompetencji agenta itp.
Wiedziemy prym w (sprawdź jakie firmy z nami współpracują):
Zaawansowanej, posprzedażowej obsłudze klienta.
Obsłudze infolinii.
Obsłudze numerów alarmowych.
Obsłudze help-desk.