PRACA
Projekt TAURON - Konsultant infolinii przychodzącej
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym,
• udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,
• doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań,
• dosprzedaż usług koncernu energetycznego,
• telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Od kandydatów oczekujemy:
• umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
• nienagannej dykcji,
• zorientowania na realizację celów i konsekwencji w działaniu,
• silnej motywacji do pracy,
• zaangażowania i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• dobrej obsługi komputera,
• mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
W zamian oferujemy:
• zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
• pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
• stała podstawa wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny,
• zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram czasu pracy jest ustalany indywidualnie,
• wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń na każdym etapie współpracy.
Wymagamy:
empatycznego podejścia do głodnego Klienta!
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie
ciekawą i rozwijającą pracę
szkolenia rozwijające
Zachęcamy do kontaktu
Wystarczy, że wyślesz CV.
Dzięki Twojemu zaangażowaniu zapewnimy Ci zdobywanie fachowej wiedzy i kompetencji.
Dołącz do Naszego zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego
(telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym)
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Do Twoich zadań będzie należeć:
• telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym;
• telefoniczna pomoc techniczna z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury;
• zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
• udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta.
Oczekujemy:
• wykształcenie min. średnie – mile widziane informatyczne lub pokrewne;
• biegła obsługa komputera (MS Office, Internet);
• umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów technicznych;
• znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, internetem, telefonią;
• wysoka kultura osobista;
• zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków;
• gotowość do pracy w systemie II zmianowym (7:00-15:00/15:00-23:00), 7 dni w tygodniu;
• mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Zapewniamy:
• realne możliwości budowania ścieżki kariery;
• kompleksowe szkolenia na każdym etapie współpracy;
• atrakcyjny system wynagrodzenia (gwarantowana podstawa + premia);
• komfortowe warunki pracy oraz przyjazną atmosferę.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez tę spółkę.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.