OFERTY PRACY

Poniżej oferty pracyLokalizacja Zabrze / ChorzówLokalizacja Częstochowa, ŚródmieścieLokalizacja RUDA ŚLĄSKA / ZABRZELokalizacja KATOWICELokalizacja SOSNOWIECKosmiczny opiekun klienta (brak naboru)
Jeśli, któraś oferta pracy przypadnie Ci do gustu wystarczy, że zaznaczysz ją w formularzu i dołączysz swoje CV. Zerknij. Pamiętaj, że CV możesz również wysłać:

  • rekrutacja@cybercenter.pl
  • WhatsApp: 509 362 036
  • Facebook:  www.facebook.com/GallupPolska (po prawej stronie znajdziesz link)

arrow-angle-pointing-down

Tytuł: Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta

Szukasz ciekawej pracy? Lubisz pracę z ludźmi? Chcesz zdobywać nowe doświadczenia?

Dołącz do nas i zostań Konsultantem ds. obsługi Klienta. Pracuj dla jednego z liderów usług telekomunikacyjnych w kraju!

Zakres obowiązków: 

kontakt z obecnymi klientami firmy,

badanie potrzeb,

udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,

doradzanie, proponowanie optymalnych rozwiązań,

aktywna dosprzedaż produktów firmy.

 Od kandydatów oczekujemy: 

  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • aktywnego słuchania klientów,
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00 (praca zmianowa) oraz jedną sobotę w miesiącu w godzinach 9:00-15:00,

Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!

W zamian oferujemy: 

  • stałą podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • obszerne i merytoryczne szkolenie wstępne,
  • wsparcie na każdym etapie pracy,
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy,
  • możliwość pracy zdalnej (okresie wdrożenia),
  • grupowe ubezpieczenie,
  • dostęp do Medicover Sport,NIE ZWLEKAJ!!! Wyślij Nam swoją aplikację! Czekamy właśnie na Ciebie:)Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!

Tytuł:  Doradca klienta infolinii obsługowej (przychodzącej)

Ze względu na dynamiczny rozwój naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej.

Zdobądź z Nami cenne doświadczenia zawodowe i rozwiń skrzydła!

Miejsce pracy: Częstochowa- Śródmieście

Czym będziesz się zajmować? 

telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami,

diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta

obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej.

Oferujemy:

stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,

zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia)

pracę w zgranym i przyjaznym zespole,

wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,

Medicover Sport,

realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.

Czego oczekujemy? 

umiejętności empatycznego słuchania i skutecznej komunikacji,

umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów

motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem

dobrej znajomości obsługi komputera,

pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 (praca zmianowa).

Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!

Tytuł: Stałe Godziny Pracy / Wysokie Premie!

Poszukujemy nowych, energicznych, otwartych, nie bojących się wyzwań pracowników z doświadczeniem na rynku pracy!

Cenisz sobie równowagę i stabilność w życiu?

Interesuje Cię stałe zatrudnienie w branży odpornej na kryzys?

Preferujesz stałe godziny pracy i możliwość wypracowania wysokich premii?

Jeśli posiadasz doświadczenie i chcesz się rozwijać w sprzedaży detalicznej, marzysz poszerzaniu kompetencji handlowca, APLIKUJ!

Dla nas liczą się chęci i motywacja- resztę wypracujemy wspólnie!

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie udzielenia informacji o dostępnej ofercie. Planowanie spotkań z klientem, doradztwo ubezpieczeniowe.

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość obsługi komputera,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu swobodnych rozmów,
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki, determinacja w dążeniu do celów,
  • Wysoka kultura osobista oraz organizacja czasu pracy,
  • Dyspozycyjność: poniedziałek – piątek w godzinach 8:00-19:00
  • (system zmianowy: 8-16/ 9-17/ 10-18/ 11-19)
  • (pełna dyspozycyjność w godzinach porannych i popołudniowych w wymiarze 8h)

Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny,
  • Corporate wellness- Medicover Sport,
  • Ubezpieczenie grupowe,

Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO! 

Tytuł: Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Szukasz pracy i chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe?

A może zastanawiasz się nad zmianą dotychczasowego miejsca pracy?

Poszukujemy zaangażowanych, punktualnych i sumiennych osób do podjęcia współpracy w Call Center.

(połączenia w ruchu przychodzącym)

Miejsce pracy: Katowice Śródmieście

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami,
  • diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta.

Czego oczekujemy?

  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych oraz aktywnego słuchania,
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • entuzjazmu,
  • dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin (8h poniedziałek- piątek 7:00-20:00)

Oferujemy:

  • gwarantowaną podstawę + system motywacyjny (premia),
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
  • poszerzanie swoich kompetencji w zakresie obsługi Klienta,
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
  • grupowe ubezpieczenie,
  • Medicover Sport,
  • konkursy,
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy (możliwość awansu).

Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO! 

Tytuł: Telefoniczny Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń

Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje naszych klientów, a Ty możesz do nas dołączyć!

Miejsce pracy: Sosnowiec

Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. relacji z Klientem (infolinia wychodząca), która będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów.

Jeśli zależy Ci na pracy w dynamicznym środowisku, jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i komunikatywnej oraz chcesz się rozwijać zawodowo, to ta oferta jest dla Ciebie!

Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych klientów.

Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:

  • swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne
  • posiadasz dobrą dykcję oraz umiejętność pracy z Klientem
  • jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19) (+ 1 sobota w miesiącu 9-15)
  • znasz podstawową obsługę komputera – warunek konieczny.

W zamian oferujemy:

  • stałą podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenie
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole
  • grupowe ubezpieczenie, kartę Medicover Sport, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku z profesjonalną kadrą menadżerską, która przygotuje Cię i nauczy od podstaw jak rozmawiać z Klientem (szkolenia na każdym z etapów współpracy)

Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!




Kto jest administratorem danych osobowych?Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Arteria Customer Service Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St.Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000528548 (dalej jako: „Spółka”).
W jakim celu będą przetwarzane dane osobowe?Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108), dalej jako: „KP” oraz w zakresie danych innych niż wskazane w art. 221 KP, w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako: „RODO”.
Z kim można się skontaktować w sprawach związanych z  przetwarzaniem danych osobowych?W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem odo_acs@arteriacs.pl.
Komu będą przekazywane dane osobowe?Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty współpracujące ze Spółką w zakresie świadczonych na rzecz Spółki usług (np. podwykonawcy) oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Spółki.
Jak długo będą przechowywane dane osobowe?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres6 miesięcy.
W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych Pana/Pani dane osobowe zostaną usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji
Jakie uprawnienia ma osoba, której dane dotyczą?Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Czy podanie danych jest obowiązkowe?Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak podania danych wskazanych w art. 221 KP, a to: imienia (imion) i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), wykształcenia, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Czy wzięcie udziału w  procesie rekrutacji wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych?Wzięcie udziału w procesie rekrutacji nie wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jednak Spółka może przetwarzać bez zgody kandydata tylko dane wskazane w art. 221 KP.
Przetwarzanie innych danych, niż wymienione powyżej (np. numer telefonu, adres e-mail, wizerunek), możliwe jest tylko w  przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale podanie tych danych nie jest obowiązkowe. Jeżeli zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie innych danych osobowych, niż wymienione powyżej, prosimy o zaznaczenie poniższej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wskazane art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Spółka może przetwarzać podane przez Panią/Pana dane osobowe tylko do zakończenia procesu rekrutacji. Oznacza to, że wszelkie podane przez Pana/Panią dane osobowe zostaną usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji i uniemożliwią nawiązanie kontaktu i ewentualnej współpracy po tym okresie w przypadku prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jeżeli zgadza się Pani/Pan, aby Spółka mogła wykorzystać Pani/Pana dane osobowe także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o  zaznaczenie poniższej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów niezbędnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

W zakresie przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane art. 221 KP oraz przetwarzania danych dla celów niezbędnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Czy wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest obowiązkowe?Wyrażenie zgody jest dobrowolne, a brak zgody nie będzie skutkował niekorzystnym traktowaniem osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie spowoduje jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Czy możliwe jest cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych?Ma Pan/Pani prawo od cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt: odo_acs@arteriacs.pl
W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody zostaną usunięte.