SZKOLENIA
Szkolenia
Zasady Profesjonalnej obsługi klienta.
Standardy efektywnej komunikacji.
Aktywne słuchanie, jako jedno z najważniejszych narzędzi porozumienia.
Typologia klientów.
Trudny klient.
Asertywność.
Obiekcje, źródło pochodzenia i metody ich eliminowania.
Budowanie relacji z klientem jako budowanie płaszczyzny konkurencyjnej.
Efektywna przedsprzedaż czyli zaoferowanie klienta i efektywna sprzedaż.
Komunikacja zaawansowana – Analiza typów osobowości i sposoby komunikowania się.
Komunikacja bez przemocy – o pułapkach porozumiewania się.
Style zarządzania – autodiagnoza stylów zarządzania, ich wady i zalety.
Budowanie autorytetu – czy autorytet jest potrzebny, w jaki sposób go budować.
Feedback – udzielanie informacji zwrotnej.
Zarządzanie zespołem – metody zarządzania.
Motywacja a demotywacja.
Praca z celem – metody wyznaczania celu.
Przywódca tłumu – zarządzanie przez przywództwo.
Rozwiązywanie problemow w zespole – analiza problemów i sposoby ich rozwiązywania.
Powyższe tematy to gotowe moduły dla pracowników różnego szczebla. Każdy nasz moduł szkoleniowy zawiera pełny materiał szkoleniowy z gotowym harmonogramem realizacji takiego szkolenia oraz oczekiwanymi jego rezultatami. Jeśli chciałbyś otrzymać ofertę w powyższej materii napisz do nas poprzez formularz kontaktowy. Nie zapomnij opisać w formularzu jakiego szkolenia oczekujesz – zapewniamy, że lista tematów jest znacznie szersza i jest bardzo prawdopodobne, że jeśli oczekiwany temat mieści się w zakresie obsługi klienta, sprzedaży czy też motywacji to będzie w naszych zasobach gotowy zestaw szkoleniowy, który możemy zrealizować.