SPRZEDAŻ
Telefoniczna sprzedaż w naszym rozumieniu to nawiązanie solidnych i długotrwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu, szacunku i pozytywnym postrzeganiu marki. Miliony przeprowadzonych rozmów, setki tysięcy pozyskanych klientów, kilkanaście lat praktyki, dziesiątki projektów sprzedażowych z wielu branż i 100% pasjonatów sprzedaży. Te wszystkie elementy sprawiają, że powierzenie nam projektu sprzedażowego przyniesie rezultaty często wykraczające poza wyznaczone cele przez Partnera.
Sprzedaż
Dzięki naszym usługom oferujemy aktywne wsparcie procesów sprzedaży, w tym:
Pozyskanie klientów.
Generowanie leadów sprzedażowych.
Dosprzedaż.
Lojalizacja klientów, antychurn.
Elastyczność
Dodatkowo niezwykła elastyczność w działaniach na każdej płaszczyźnie (a przede wszystkim na płaszczyźnie IT) pozwala na bardzo szybkie wdrożenie takich usprawnień jak:
Automatyzacja procesów wgrywania bazy danych poprzez dostosowane usługi web service.
Automatyczne i natychmiastowe przekazywanie gorących leadów do zewnętrznych Partnerów.
Implementacja w systemie telekomunikacyjnych zewnętrznych formatek i stron.
Generacja e-maili, SMSów itp. w oparciu o gotowe szablony w trakcie rozmowy.
Komunikacji wideo, w trakcie której mogą być wyświetlane klientowi warunki umowy, cenniki itp.
Doświadczenie
Mimo iż podajemy ten element na końcu uważamy go za najważniejszy. Doświadczenie zdobyte na projektach sprzedażowych w branżach takich jak: ubezpieczenia, telekomunikacja, kosmetyki, bankowość, prasa, energetyka czy motoryzacja sprawiają, że jesteśmy w stanie sprzedać telefonicznie niemal każdy produkt lub usługę. Ponadto wszystkie projekty sprzedażowe zarządzane są przez doświadczoną kadrę związaną z nami często od kilkunastu lat – pozwala to na dostosowanie skryptów do profilu klientów i produktu lub usługi oraz co najważniejsze realizację postawionych celów. Kadra zarządzająca to oczywiście nie wszystko, najważniejszym trybem na projekcie sprzedażowym są doświadczeni telemarketerzy – to dzięki nim osiągamy ostatecznie sukces. Każdy pilotażowy projekt sprzedażowy realizowany jest przez doświadczonych sprzedawców, dzięki którym możemy łatwo wychwycić słabe strony projektu o wspólnie z Partnerem dokonać stosownych zmian. Na projekcie w pełni produkcyjnym doświadczeni sprzedawcy stanowią rdzeń zespołu wspierając swoim doświadczeniem resztę załogi i umożliwiając realizację postawionych celów już od samego początku trwania kampanii.