SZKOLENIA

Szkolenia to kolejny element składający się na zakres oferowanych przez nas usług. Doświadczeni trenerzy z wieloletnią praktyką mogą podzielić się wiedzą dotyczącą obsługi klienta, sprzedaży czy motywacji pracowników. To wszystko wsparte profesjonalnym podejściem i elastycznością gwarantuje szkolenia na najwyższym poziomie przy 100% dopasowaniu do oczekiwań Partnera. Pamiętaj, że w naszej codziennie pracy przy kilkunastu realizowanych jednocześnie projektach liczba szkoleń jest bardzo dużo. Każdego dnia realizowane są przez naszych trenerów szkolenia jeśli nie z profesjonalnej obsługi klienta to ze szkoleń merytorycznych dotyczących pracy na danym projekcie. Liczba naszych szkoleń jest bardzo duża, poniżej znajdziesz listę wybranych kilkunastu szkoleń w zakresie obsługi klienta i motywacji.

Szkolenia

Zasady Profesjonalnej obsługi klienta.
Standardy efektywnej komunikacji.
Aktywne słuchanie, jako jedno z najważniejszych narzędzi porozumienia.
Typologia klientów.
Trudny klient.
Asertywność.
Obiekcje, źródło pochodzenia i metody ich eliminowania.
Budowanie relacji z klientem jako budowanie płaszczyzny konkurencyjnej.
Efektywna przedsprzedaż czyli zaoferowanie klienta i efektywna sprzedaż.
Komunikacja zaawansowana – Analiza typów osobowości i sposoby komunikowania się.
Komunikacja bez przemocy – o pułapkach porozumiewania się.
Style zarządzania – autodiagnoza stylów zarządzania, ich wady i zalety.
Budowanie autorytetu – czy autorytet jest potrzebny, w jaki sposób go budować.
Feedback – udzielanie informacji zwrotnej.
Zarządzanie zespołem – metody zarządzania.
Motywacja a demotywacja.
Praca z celem – metody wyznaczania celu.
Przywódca tłumu – zarządzanie przez przywództwo.
Rozwiązywanie problemow w zespole – analiza problemów i sposoby ich rozwiązywania.

Powyższe tematy to gotowe moduły dla pracowników różnego szczebla. Każdy nasz moduł szkoleniowy zawiera pełny materiał szkoleniowy z gotowym harmonogramem realizacji takiego szkolenia oraz oczekiwanymi jego rezultatami. Jeśli chciałbyś otrzymać ofertę w powyższej materii napisz do nas poprzez formularz kontaktowy. Nie zapomnij opisać w formularzu jakiego szkolenia oczekujesz – zapewniamy, że lista tematów jest znacznie szersza i jest bardzo prawdopodobne, że jeśli oczekiwany temat mieści się w zakresie obsługi klienta, sprzedaży czy też motywacji to będzie w naszych zasobach gotowy zestaw szkoleniowy, który możemy zrealizować.