OFERTY PRACY
- rekrutacja@cybercenter.pl
- WhatsApp: 509 362 036
- Facebook: www.facebook.com/GallupPolska (po prawej stronie znajdziesz link)
Tytuł: Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta
Szukasz ciekawej pracy? Lubisz pracę z ludźmi? Chcesz zdobywać nowe doświadczenia?
Dołącz do nas i zostań Konsultantem ds. obsługi Klienta. Pracuj dla jednego z liderów usług telekomunikacyjnych w kraju!
Zakres obowiązków:
kontakt z obecnymi klientami firmy,
badanie potrzeb,
udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,
doradzanie, proponowanie optymalnych rozwiązań,
aktywna dosprzedaż produktów firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych,
- aktywnego słuchania klientów,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00 (praca zmianowa) oraz jedną sobotę w miesiącu w godzinach 9:00-15:00,
Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!
W zamian oferujemy:
- stałą podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- obszerne i merytoryczne szkolenie wstępne,
- wsparcie na każdym etapie pracy,
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość pracy zdalnej (okresie wdrożenia),
- grupowe ubezpieczenie,
- dostęp do Medicover Sport,NIE ZWLEKAJ!!! Wyślij Nam swoją aplikację! Czekamy właśnie na Ciebie:)Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!
Tytuł: Doradca klienta infolinii obsługowej (przychodzącej)
Ze względu na dynamiczny rozwój naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej.
Zdobądź z Nami cenne doświadczenia zawodowe i rozwiń skrzydła!
Miejsce pracy: Częstochowa- Śródmieście
Czym będziesz się zajmować?
telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami,
diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta
obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej.
Oferujemy:
stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia)
pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
Medicover Sport,
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Czego oczekujemy?
umiejętności empatycznego słuchania i skutecznej komunikacji,
umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów
motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem
dobrej znajomości obsługi komputera,
pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 (praca zmianowa).
Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!
Tytuł: Stałe Godziny Pracy / Wysokie Premie!
Poszukujemy nowych, energicznych, otwartych, nie bojących się wyzwań pracowników z doświadczeniem na rynku pracy!
Cenisz sobie równowagę i stabilność w życiu?
Interesuje Cię stałe zatrudnienie w branży odpornej na kryzys?
Preferujesz stałe godziny pracy i możliwość wypracowania wysokich premii?
Jeśli posiadasz doświadczenie i chcesz się rozwijać w sprzedaży detalicznej, marzysz poszerzaniu kompetencji handlowca, APLIKUJ!
Dla nas liczą się chęci i motywacja- resztę wypracujemy wspólnie!
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie udzielenia informacji o dostępnej ofercie. Planowanie spotkań z klientem, doradztwo ubezpieczeniowe.
Nasze oczekiwania:
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu swobodnych rozmów,
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki, determinacja w dążeniu do celów,
- Wysoka kultura osobista oraz organizacja czasu pracy,
- Dyspozycyjność: poniedziałek – piątek w godzinach 8:00-19:00
- (system zmianowy: 8-16/ 9-17/ 10-18/ 11-19)
- (pełna dyspozycyjność w godzinach porannych i popołudniowych w wymiarze 8h)
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny,
- Corporate wellness- Medicover Sport,
- Ubezpieczenie grupowe,
Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!
Tytuł: Telefoniczny Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje naszych klientów, a Ty możesz do nas dołączyć!
Miejsce pracy: Sosnowiec
Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. relacji z Klientem (infolinia wychodząca), która będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi i zadowolenia naszych klientów.
Jeśli zależy Ci na pracy w dynamicznym środowisku, jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i komunikatywnej oraz chcesz się rozwijać zawodowo, to ta oferta jest dla Ciebie!
Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla naszych klientów.
Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:
- swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne
- posiadasz dobrą dykcję oraz umiejętność pracy z Klientem
- jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19) (+ 1 sobota w miesiącu 9-15)
- znasz podstawową obsługę komputera – warunek konieczny.
W zamian oferujemy:
- stałą podstawę wynagrodzenia + atrakcyjny system motywacyjny
- profesjonalne szkolenie
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole
- grupowe ubezpieczenie, kartę Medicover Sport, OK System, liczne konkursy, eventy i wiele innych atrakcji
- możliwość awansu w strukturach firmy
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku z profesjonalną kadrą menadżerską, która przygotuje Cię i nauczy od podstaw jak rozmawiać z Klientem (szkolenia na każdym z etapów współpracy)
Ponadto POLEĆ NAS znajomym, rodzinie i zapewnij sobie premię za polecenie 🙂 WARTO!
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Lubisz, gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem od zadań specjalnych?
Zależy Ci na pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe)?
Zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta dla jednej z największych firmy kurierskich w Polsce.
Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z klientem. Dla nas liczą się chęci i motywacja - resztę wypracujemy wspólnie!
Na czym polega praca?
- odbieramy połączenia przychodzące;
- udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy;
- rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z dostawą zamówienia oraz ewentualnymi reklamacjami usług kurierskich.
Nasze oczekiwania:
- dyspozycyjność:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00
(system zmianowy: 7-15/8-16/9-17/10-18/11-19/12-20/13-21/14-22)
- sobota 8:00 - 20:00
(system zmianowy: 8-16/9-17/10-18/11-19/12-20)
- niedziela 8:00 - 18:00
(system zmianowy: 8-16/9-17/10-18)
- telegeniczność;
- samodzielność w zakresie wykonywanych obowiązków;
- znajomość podstawowej obsługi komputera – warunek konieczny.
Dlaczego warto?
- w naszej firmie nie ma czasu na rutynę;
- gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie + system prowizyjny
- organizujemy liczne konkursy, eventy;
- oferujemy grupowe ubezpieczenie oraz OK System;
- celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu;
- inspirujemy naszych pracowników;
- wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy (i poza nią).
Mile widziane:
Dodatkowo wynagrodzimy obsługę klientów anglojęzycznych 🙂
Przyjdź do nas, a my udowodnimy Ci, że potrafisz wszystko! 🙂
Jeśli jesteś zainteresowana/y nie czekaj, aplikuj lub zadzwoń.
Czekamy właśnie na Ciebie!
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.